Jag pratade med "Foppa" i telefonen enda tills..

Det är ju såhär att jag tar hand om bokningarna för övernattningar på spökprästgården nu.
När jag stod på mitt rum och höll på ta på mig örhängen så ringer telefonen.
Jag går och kollar vem det är. Svarar.
Och när jag presenterat mig så säger killen på andra sidan; "Tjena, det är Peter Forsberg från Övik"
Waa hur reagerar inte jag på det då?! Det första jag tänkte var ju "Han är hockeyspelare"!!

Jag pratade hur länge som helst, berättade lite saker om huset och svarade på alla hans frågor. Jag var helt uppspelt för jag pratade med Foppa! Hallå, jag menar det är väl inte varje dag en kändis ringer på min telefon?!
Han berättade att det var ett gäng som ville komma och övernatta, men än har han inte bokat in någon dag.. Han skulle alltså återkomma. Men till det roliga i historien om "Foppa som ringde Jennifer"... Han var lärare och skulle hit med sin klass.. Hmmm... där förstördes min dag! Jag som trodde att det var hockeyspelaren från modo..

Allt om det..Nu skrattar ni säkert åt mig! ;)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: