Jag har faktiskt ingen lust..

Godmorgon allihopa!

Vaknade tidigare än jag trodde att jag skulle.. Just nu ligger jag i sängen och försöker bestämma mig över hur kvällen ska bli. Jonna säger att jag ska komma in till stan och festa med dem. Har varit nykter i en månad nu så jag kan ju inte påstå att suger är så stort. Känner ånger över att behöva vakna i morgon och ha ont i huvudet. haha. Nu låter jag som en gammal kärring!
Men helt enkelt så får vi se sen. Jag har ju några timmar på mig att tänka!
Det beror ju på bilen också. Ska ju egentligen inte köra den något mer alls förrän kamremen är bytt :S

Wow..Att du kommer och "bryr" dig nu. Eller ja vet inte ens om jag ska kalla det för de. Att du kanske la en tanke. Kanske en fylletanke till och med.
Jag har ingen lust att behöva vara den som ska höra av sig och bry sig. Jag har lagt ner det där nu. Ni har struntat i mig!! En vän...Det är så grymt dåligt gjort. Att efter 18 år lämna hela vänskapen bakom sig för en pojkvän! Det går inte säga att man "aldrig har tid" att höra av sig. Det finns alltid tid..Fast iofs, sofftiden med pojkvännen framför Idol kanske är viktigare än ens vänner.. Vad vet jag? Nej...jag har riktiga och omtänksamma vänner så jag klarar mig!

Nej nu ska jag gå och äta frukost!
/ J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: