Jag bloggar medans han babblar..

Hejsan!

Nu sitter jag med luren i örat och pratar med en jäkla nisse-lasse som är typ "försäljare"..Hur dryg som helst!
Håller på att ställa tusen frågor om min operatör och då ska jag säga en siffra på skalan mellan 1-10..BÄNGA MÄNNISKOR är det enda jag har att säga!
Fel att låta mig vara...Jag vill inte ha med såna att göra!
Dels på det så ringer radiotjänst på hemtelefonen också.. Har folk inget annat liv än att sitta och ringa på kvällarna och irritera människor med era fåniga frågor?!

Nej usch Jennifer...nu ska vi inte vara aggresiva! Förlåt..men det är störigt!

I Övrigt så har det inte hänt mycket idag..Har jobbat en liten stund på eftermiddagen, varit på verkstaden med bilen men han hade beställt hem fel givare så jag ska åka tillbaka i morgon och få den rätta i satt.
Har tränat en timme också, hunnit sitta ner en stund och tänkt lite, men annars bara gått runt och snubblat på mina egna fötter hela dagen! Man bara tänker och tänker hela tiden nu...Allt är fucked up!

Nu får det nog bli en dusch ska jag tro sen sängen..Har ett jobb som kallar i morgon!

/ J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: