Ingen vill att jag ska sova..

Godmorgon!

Har inte tagit mig upp ur sängen än. Var ju så skönt att ligga under täcket och kramas med kudden!
Fast jag måste skynda mig upp vilken sekund som helst. Ska vara på jobbet om en timme, men tur att jag bara har 1 minuts gångväg dit ;)
Hade ställt den där äckliga väckarklockan på 09:15 i morse. Vaknar i panik när jag hör att det ringer på min telefon. Min första tanke var att jag hade försovit mig.
Men när jag kollar på telefonen så var det ett nummer jag inte hade, kollade upp det på hitta.se, det visade sig vara mekonomen. Det betyder alltså att mina grejer till bilen har kommit!
Då får jag så lov att åka in till Östersund snart så jag får bilen lagad.

Ska jobba lite grann idag bara, sen ska jag nog sticka ut och springa en sväng. Funderar på en runda i skogen. Jaja vi får se!
Nu måste jag iallafall kliva upp och klä på mig, göra mig klar om dem inte ska tro att det är ett spöke som kommer och vandrar!
Vi hörs..

/ Jennifer

 genvägar är alltid senvägar! Tänk på de nästa gång Anna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: