Ibland..

Hejsan!¨

Egentligen har jag ingen lust alls att skriva idag..Det finns ingenting som är eller känns bra just nu.
Allting har gått fel. Kan ingenting annat än gråta när jag är ensam..
Är ingen mening att jag går in på någonting här på bloggen, kommer ändå bara ångra mig senare över att jag skrivit det här!

Men en bra sak idag är ju att jag varit och hälsat på storebror & Helena. Fått hjälp att koppla in ett riktigt ljud i bilen! Sen var jag hos storasyster också, fick två par träningsbyxor av henne. Ett par skidbrallor och ett par piratbyxor så nu klarar jag mig i vinter. Vilken tur att jag har syskon som är tekniska och träningsfreak :)

Funderar på att hoppa in i duschen iallafall. Försöka göra mig till en människa! Laga någon slags mat som jag kan få i mig. Orkar egentligen inget av de, men jag kan inte gräva ner mig i det här nu! Varför ska jag lida egentligen? Jag har precis tagit mig upp ur en grop. Jag orkar inga fler djupa hål som är totalt kolsvarta och djupa!!!

Usch.. Nej nu ska jag duscha.

/ J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: