Ibland blir jag galen på riktigt.

Ibland vet man inte riktigt vad man ska ta sig åt. Idag har dagen varit totalt värdelös och förstörd enda sen klockan ringde klockan 5 i morse.
För det första så är jag absolut ingen morgon människa. Det värsta jag vet är att kliva upp såhär tidigt, speciellt när man vet hur många timmars jobb som står framför en.

Vaknade upp och hade under natten drabbats av förvärrad förkylning. Halsen var uppsvullen (eller, snarare är). Rösten var näst intill borta. Ska klä på mig, men hittar inte kläderna som jag lagt fram igår bara för att vara snabb i valet till vilka kläder jag skulle ha på mig.
Dampar loss lite, och 3 sekunder senare hittar jag kläderna. Oftast så brukar saker & ting lösa sig när jag skriker och slår näven i väggen. Haha, nu fick jag det där att låta som om jag är psyko. Men det vet ni i högsta grad att jag inte är, jag är bara lite morgontrött av mig och just därför är allt som går fel det värsta jag vet innan jag hunnit vakna till riktigt.

Kommer till jobbet, det går ju hyffsat bra där iallafall. Lite saker som går sönder bara. Hm! Går hem från jobb Nr.1 för att äta frukost, hade ungefär 10 minuter på mig att äta & borsta tänderna. Slänger i mig ett ägg som knappt gick att tugga på. Längre upp läste ni om mina kläder som jag lagt fram kvällen innan för att allt skulle gå snabbare. Observera att jag endast hade 10 min på mig innan  jobb 2 började. Springer för att borsta tänderna, tar på tandkrämen på tandborsten, vad tror ni händer?! Jo jag tappar den!! PÅ MIN SVARTA TRÖJA!!! Skriker lite extra sedan springer jag till garderoben och hämtar en ny tröja.
Kommer till jobbet 07.55, allting flyter på fram till 10.00, och enda därifrån så har hela dagen varit totalt kaos. Ingenting har gått som planerat. Men det värsta utav allt var nog precis innan jag skulle gå hem.
Hade förberett morgondagens lucnh, ställt in allting i svalen så att det enkelt skulle gå att stoppa in den i ugnen i morgon.
När jag 5 minuter efter skulle öppna svalen så flyger lådan med mat ut ur svalen, upp & ner på golvet. GAAAAH! Då var det ju bara att slänga maten, diska formarna och börja skura golven! När jag var som mest stressad så sket sig allt..

Värdelösa dag.. Jag förtjänar en kram idag!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: