Ibland är ingenting bra

Jaha, då sitter man här igen. Kan inte sova, men vill så gärna. Önskar att ögonen bara kunde slå igen på mig nu!
Har försökt i dryga två timmar att lyckas sova. Tittat på 2 filmer. För er som inte vet, så mitt sömnmedel på kvällarna när jag kryper till kojs är att slå på en film. Då slockar jag direkt!
Men ikväll funkar det inte.
Är för mycket tankar runt om som hindrar mig från att slappna av.
Kom upp så mycket i huvudet idag, folk som gör en besviken! Folk som pratar bakom ryggen på mig, låtsas vara den vän jag tror att dem är men sen slänger alla skit över mig när jag "inte hör".. Det är så tragiskt att såna egentligen har vänner, för man märker ju hur dem behandlar varenda en.
Jag struntar i om det är fyllesnack eller inte..Man pratar f-n inte så om sina vänner!

Är så otroligt upprörd över de här så jag vet inte vad jag ska göra. Egentligen bör jag ju försöka sova, men det känns som att man inte kommer att lyckas!
Vi får helt enkelt se.

Ha det så gott så hörs vi!
/ Jennifer
Postat av: Mamma Jessica

Den 18:onde :)

Ja det tycker jag, så du får se min lilla äckliga lya ;) HAHA! :D



Nej du jag håller med dig, man pratar fan inte skit om sina verkliga vänner.. Det kan man låta bli!

2009-09-02, 08:46:12 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Mamma Jessica

haha ja men det är en fredag :) Om två veckor ungefär :D



mm menar det!

2009-09-02, 15:20:19 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: