I väntan på allt annat..

Hejsan hejsan!

Har precis kommit hem från jobbet. Sitter och väntar på att få gå dit igen. Eller få gå dit kanske var fel mening. Jag menar ju; väntar på att behöva gå dit igen!
Bara telefonen ringer så ska jag gå och slå upp portarna för nya gäster!

Gårddagen bjöd inte på så himla mycket. Umgicks med lite folk, åkte hem runt halv.8 och la mig i soffan. Trots att man är nykter på helgerna så känns det som att man festat som en dåre i flera dagar när det väl kommer till söndag förmiddag!
Eftermiddagen idag bjuder antingen på städning av bilen eller en trip till Hammerdal för att hoppa upp på hästryggen! Har ju lite svårt att välja (inte) men man måste ju städa också..

Nej ni.. Nu ska jag kila iväg.. vi hörs!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: