Tillbaks tills går'n eller vad är det man säger..

Jaa precis! Då var jag hemma igen..Har spenderat min dag med underbara vänner på Holiday Club i Åre! Vi badade och hade riktigt roligt. Jag kan säga att jag är riktigt glad över att Marina tjatade på mig tills jag gav upp och sa att jag skulle följa med. Det behövdes verkligen att jag fick komma bort. Få skratta och flamsa lite! Tänka på någonting annat för stunden..

Var väl inte riktigt som vi hade förväntat oss när vi kom fram dit. Men så är det ju alltid! Bilderna säger mer än vad verkligheten visar..Tyvärr! Så när vi var där så bestämde vi oss för att någon gång snart när vi har pengar så ska vi åka till Övik på badet där istället! Ta in på hotell och gå ut på krogen. Låter faktiskt inte helt fel! Men de ska vi ta när jag känner att jag orkar med att släppa alla tankar för en kväll. Just nu vill man inte riskera att man ska bli ännu mer ledsen och deprimerad för lite alkohol!
Men jag tackar er som gjorde min dag underbar :)

Nu ska jag sova. Imorgon blir det tillbaka till jobbet igen. SUCK!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: