snuttar in i sista sekund!

Godmorgon världen!

Ligger i sängen, nyvken och förbannad! Eller ja, haha lite halvarg på morsan som inte verkar förstå att jag är väl medveten om när jag börjar jobba. Jag ville bara sova in i sista sekund, så det blir ju lite bråttom nu iofs.
Jag har ungefär 58 minuter på mig att duscha, klä på mig, sminka mig och åka till jobbet!

WOSCH! hehe de lät lite.. jag bloggar mer sen!

/ J


Fortsättning.. Nu är jag på jobbet! Jag kom faktiskt hit i tid också. Var lite stressad där i slutet men allting löste sig!

Jag ska banne mig inte vara stressad för allting blir bara en enda smet då. För det första kändes det som att jag stog och torkade håret längre än vanligt, sen ville inte håret hålla sig uppe när jag satte upp det. Springer ut till bilen, håller på att halka utanför bron. Jädra is! Börjar skrapa rutorna på bilen, och då märker jag att jag står lutad mot min skitiga bil med mina beigefärgade byxor!!! Smutsigt blev det..Öppnar dörren och ska slänga in skrapan på passagerar sidan, då slinker den ur handen och hamnar på mitt säte så det kommer fullt med snö och is där.. Lägligt att sätta sig där nu då. Det kommer ju se ut som att jag kissat på mig!

Men nu är jag på jobbet. Helskinnad :) Jobbar till 18.00 sen åker jag till Östersund och möter upp baby! Nej nu blir det jobb. Ha det så bra!

/ Jennifer

Postat av: Malin

Haha näe de är ganska så vanligt faktiskt :P

Fast det är ju inte samma sak att äta de utan dig. De saknar ja <3

2009-10-09, 21:54:51 - URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: