Snart kan jag..

Gokväll!

Nu märker jag att det inte blivit så mycket uppdatering på ett tag! Men..ja vad ska man skylla på? Har inte haft tid kanske..Eller ja tid finns väl alltid, men jag har haft så mycket annat att göra!
Minns inte när det var sist som jag skrev! Men en liten kort uppdatering om vad som har hänt de senaste dagarna då iallafall..

Fre - Jobbade hela dagen till 18, sen var det bara att byta om och åka till Östersund. Hämtade Sandra som kom :)<3 Var hemma rätt sen på natten så det var raka vägen till sängen när vi kom hem. Skulle ju upp och jobba på lördagen!

Lör - Jobbade tills på eftermiddagen. Umgicks med Sandra och hennes familj ett tag, blev bjuden på efterrätt där! Mums..Sen var det häng med Jonna & Patrik, var väl tanken att vi skulle dra oss några bira, men jag kände absolut ingen ork till de så jag skippade ölandet denna helg också! Är inne på min 8e nyktra helg nu tror jag. Eller den som kommer blir väl den 8e om jag inte minns fel.
Gjorde kväll rätt tidigt. Var helt färdig efter veckans arbete!

Sön - Klev upp tidigt. Eller jag blev snarare väckt av Sandra som ringde och frågade om jag låg och sov. OJDÅ. Jag skulle egentligen vara klar och åka då när hon ringde. Jaja misstag kan man göra!
Åkte iallafall in till Östersund igen. Lämnade av Sandra där och sa hejdå. Sen drog Jag, Marina, Linda och Emelie till Åre på Holiday Club för ett bad. Riktigt underbart :) hade det så bra och det var verkligen välbehövligt. Det var som att man fick koppla bort allting som är för en stund. Kom hem på eftermiddagen någon gång. Hälsade på Jonna & Linnéa en sväng, drack kaffe och pratade lite strunt sen bar det av hemåt igen!

Mån - upp och jobba tidigt som bara den. Var på jobbet strax innan 8 då det var saker som skulle fixas. Paket som skulle köras ner till verkstan och allt sånt. På kvällen åkte jag ner till verkstan och umgicks ett bra tag. Pratade, tittade på när A skruvade i bilarna och så.

Tis - upp tidigt som bara den igen..Jobba, jobba, jobba..Slutade lite tidigare idag! Eller ja var ju schemalagd tills dess. Sen var det bara att ta emot alla nattgäster, ta alla deras 11100 miljarder väskor och köra upp till Prästgården. Kom hem, käkade middag och så. Sen hamnade jag på verkstan igen! haha.. Tjötigt om de där men det är faktiskt de enda jag har att göra på kvällarna. Sånt som fördriver tiden! Jag har ju någon att umgås med dessutom :)
Hjälpte A med lite småsaker. Sånt som inte var så komplicerat. Typ limma nån grej till nånting och sitta i bilen och gasa medans han gjorde nått med hjulen. Hmm, tur att jag inte är mekaniker för det ser banne mig svårt ut :p
Kom precis hem därifrån nu iallafall. Så nu ska jag bädda ner mig i sängen, kanske slå på en film och fundera på livet. Imorgon är jag ledig så vi får väl se vad dagen har att bjuda på. Kanske att jag åker på verkstan. haha..Skämt åsido för er som förstår!

Där hade ni ju lite kortfattade ord om min helg iallafall! Nu blir det bädden.
Sov gott!

/ Jennifer
Postat av: Malin

Du är duktig som varit nykter så länge :) <3

2009-10-14, 08:34:37 - URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: