Snart är det helg och jag ska feee...

...staaaa!! Eller ja jag tror det iallafall. Haha. Har inte bestämt mig helt ännu. Men det blir nog Östersund och krogen imorgon!
Den här morgonen var ju nästan bättre än gårddagen! Vaknade 05:50. Var dock liiite trött faktiskt så jag snoozade en gång men sen klev jag upp. Blev ju inte så många timmars sömn i natt heller. Först höll jag på med datan sen ringde A så ja pratade med honom i en timme tror ja. Fastän jag var aptrött efter att vi lagt på så skulle jag så stort se på en film Men jag tror inte ens att jag har slå igång den förrän jag sov. 

Men i morse så skulle jag jävlas ännu en gång med "de andra", men otur som jag hade så var dem vaken före mig!! Äsch då.. Jag får väl säga som så att; bättre lycka nästa gång! 
Nu ska jag snart ta och traska iväg till jobbet. Börjar egentligen inte förrän 8 tror jag. Eller är det kanske halv.9?! Aja sak samma. Jag ska iallafall gå dit nu jag. 
Ha en bra dag så hörs vi allihopa!

/ Jennifer
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: