Redan en julklapp..Äh jag åker bort!

Jaha nu har jag äntligen kommit hem från jobbet!
Suttit och öppnat brev nu sen jag kom hem..Räkningar, räkningar och åter räkningar. Det är såå najs!
Men nu är dom betalda. Hade faktiskt oväntat mycket pengar på kontot fastän jag inte fått lön än :)
Var väl kanske tack vare att jag sa till mig själv på skarpen att inte ta med kortet på krogen i helgen?

Men en sak..Nu är första julklappen fixad iallafall. Tidigt ute, jag vet! Men ibland är det faktiskt bra att vara ute i tid. Nu sitter jag och blickar bort på träningskläderna. Ska jag byta om och sticka ut på en löprunda?! Brrr..Det är kylan som gör en opepp. Men äh..okej jag sticker väl ut då..en stund iallafall!  Sen ikväll blir det nog inte så mycket.. eller ja de ska väl ni skita i?;) haha.. Nej nu får ni ha det så bra!

/ Jennifer
Postat av: helena

haha.. nu tyckre jag du e lite vrång, varför ska jag skita i de när du skriver på bloggen?! :P åå jag tror inte du sitter mitt ute i öde skogen å läser dina böcker iaf ;)

2009-10-21, 19:17:02 -
Postat av: helena

haha, hörre du jag tycker det låter rätt livat i borgvattnet, jag tror du parkerar bilen uner ett tak nånstans i borgvattnet å läser dina bäcker ihop med nån annan.. de e vad jag tror ;) haha om jag e nyfiken nu, vänta bara tills jag e en kärring :)

2009-10-21, 22:27:27 -
Postat av: Helena

Haha de kommer bli synd om dig, va så säker ;) jag kommer bli som min farmor å hon e inte att leka med ;) hahaha

2009-10-22, 12:02:00 -
Postat av: Helena

Haha.. Äh dom får skylla sig själv att dom fick mig som mor i så fall ;)

2009-10-22, 13:16:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: