min motivering till att bli polis!

Jag vill bli polis för då får man vara både snäll, dum och hjälpsam på samma gång.
Tanken slog mig faktiskt i lördags när vi var ute på skallgången!
En ganska klok idé.
Nog att jag har tänkt flera gånger förut att jag vill bli polis. Men Enagiiin, som man säger här uppe, den har som inte varit på topp!

Men nu vettni. Vet inte om tanken slog mig för att den där polisen var så otroligt snygg:p eller om det var för att jag blev så imponerad över hur bra en polis egentligen är?!
Men funderingen förs vidare. Vem vet, om 2 år kanske jag sitter där på polishögskolan och pluggar! ;)
Men ska väl aldrig hoppas för mycket, men drömmar får man alltid ha!

Nu blir det sängen! Dubbla jobb i morgon så det blir uppställning 05:00 i morgon!
Natti natti



 / Jennifer
Postat av: Marika

Polis tycker jag är ett bra yrke. Jag tror det skulle passa dig alldeles utmärkt

Kram

2009-10-08, 05:52:08 - URL: http://jojuma.blogg.se/
Postat av: Malin

Näe den där iden va inge bra den Färan :P

2009-10-08, 11:05:55 - URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: