Jag älskar..

Ja ni..Nu undrar ni säkert vad det är jag älskar för någonting!
jag älskar....jobbet!
Finns inte speciellt mycket att göra nu så jag slog ner rumpan på stolen och steg in på bloggen för att kolla läget med alla som är nyfikna på vad jag gör på dagarna ;)

Men idag jobbar jag iallafall. Ensam dessutom! Ska väl försöka få någonting gjort så småningom. Är ju så grymt kallt här så man måste ju springa hela tiden för att få behålla värmen!
Och vad mer då..? Igår var jag med grabbarna grus och tittade på film. Territory! Riktigt bra faktiskt. Ryckte väl till lite smått när de där monstret kom och hoppade upp ur vattnet.

Today då. Jobbar till 18, sen blir det nog hem och vila. Är konstigt nog jäkligt trött på mornarna nu! Både igår och idag låg jag och snoozade i 1½ timme. Men det är ju som vanligt de. När man väl får sova så kan man inte och när man inte får sova så kan man sova hur länge som helst.. Typiskt! Men nu har jag ju "bara"6 dagar kvar tills jag får vara ledig en dag igen! men veckorna går så grymt fort så det känns knappt att man jobbat 7 dagar i streck förrän det är dags att vara ledig igen!

Men nu ni har ni, nu ska jag jobba lite!

/ Jennifer

Postat av: helena

vilken jäkla du har som har en bil som behövs fixas lite då å då ;)

jag e mest nyfiken vad du gör om kvällarna då du e så trött på morgonen ;) he he

2009-10-21, 13:25:34 -
Postat av: helena

haha, fan va du ljuger dårligt, om du skulle sitta å läsa böcker på kvällarna skulle du ha ett helt bibliotek hemma åh de har du väl inte, eller har inte niclas visat mig de än?! ;)

vlken tur i oturen du har nån som kan hjälpa dig ;)

2009-10-21, 14:30:23 -
Postat av: Helena

Haha då e frågan vart du har parkerat bilen när du läser?!

2009-10-21, 17:06:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: