Fortfarande..

Hejhopp!

Nu är jag hemma i sängen igen..Har nästan saknat ihjäl mig efter att få lägga mig i den!
Har jobbat hela dagen från 8 i morse. Skulle sluta vid 4 men blev kvar ett tag då det var tusen saker att göra!
Efter jobbet har det inte blivit många knop inte. Åkte ner och hälsade på A en snabbis innan han skulle åka hem, sen bar det av hem, tänkte jag skulle lägga mig i sängen men precis när jag krupit ner under täcket så ringer telefonen. Jahopp då var det bara att kliva upp igen!
Då skulle jag till prästgården och koppla över bokningstelefonen till mig. Ska ju som sagt ha hand om den i helgen utöver mitt vanliga jobb. Sen fick jag nycklarna, boken och allt annat som jag ska ha hand om. Ska ju ha hand om hundarna också! Så nu ska jag ta mig ut på en riktig långpromenad under helgen.
Sa ju till min pappa igår att om han inte ville att jag skulle bli överkörd när jag var ute och sprang så var han tvungen att fixa fram en reflexväst åt mig. Men vi hade ingen hemma så jag fick åka ner till brandstationen och hämta en där. Kändes ju snyggt att springa runt med en väst som det stod RÄDDNINGSTJÄNSTEN på, med stora bokstäver!!
Men idag när mamma & pappa varit i stan så kom han och sa att han köpt en present till mig.. Woow, haha han hade köpt en reflexväst! Tacktack.. Så nu kan jag springa i lugn och ro hädanefter!

Och jaa..Helgen blir ju som sagt lugn. Eller lugn...Det blir inge alkohol! Jobbar fre, lör, sön. Men sen har ja bara mån, tis kvar sen jäklar är jag ledig en dag och då ska jag och J ut på stan och shoppa massa nya saker! :) Ska bli så skönt att få lite nytt i garderoben!

Men nu kallar sängen och en film sen ska jag sova!
Vi hörs, ha det bra!
/ Jennifer
Postat av: helena

hahaha eller hur!!!!! de lät ju finnas ett i hammarn eller stugun, du behöver nog inte åka till stan för de ;) finns nog lika dana i stan som där ;)

2009-10-22, 21:29:02 -
Postat av: Helena

Haha, ett tips, om du ringer till Stugun kan dom ta hem den;)

2009-10-23, 15:09:03 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: