En ny garderob!!

Hejhopp!

Tillbaka här nu igen..
Har varit och dansat zumba/salsa ikväll! Kan ju säga att kordinationen suger. Den är inte okej för 5 öre. Haha..Men kul var det!

Jobbet gick som vanligt idag..Ingenting nytt någongång! Eller jaa.. vi ska väl inte diskutera de kanske.
Slutade 4 idag och imorgon är jag ledig..Yeeeey!
Jag och prutten styr kosan mot Östersund. Ska iväg och få mig lite nya kläder. Är ganska välbehövligt!
Skorna är väl det viktigaste kanske för nu går det banne mig inte gå i vita skor någonstans utan att dom bli skitiga..

Kvällen i övrigt bjuder inte på så himla mycket. Det är så dött som de kan bli här ikväll, så jag kryper nog till holken och slår på en film istället. Kanske man lyckas somna tidigt så ja får sova ut riktigt inför stadsturen i morgon!

Färdigskrivet för idag. Ni får ha det så bra så hörs vi i morgon! Kanske att jag visar upp kläderna/skorna och så då :) (Kanske köper en ny kamera också..Eftersom nått jäv.. svin har snott min!!!

/ Jennifer
Postat av: Mamma Jessica

Självklart ;)

2009-10-28, 07:42:49 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: helena

Jaaa, de blir ju kanon, kan vi köpa en liten shettis oxå som lite sällskap :) blir ju skit bra!!!!

2009-10-28, 11:02:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: