Då var det tisdag igen..

Ja precis! Tisdag ännu en gång det här året. Gick på min första dag nu efter  min långlediga helg!
Har haft det toppen hela helgen!
Var meningen att jag skulle åka in till Östersund först på lördagen men fick sms av M att det var fest, så då svirade jag om och åkte in direkt efter jobbet istället.
Gick på krogen och hade hur skoj som helst!!

Vaknade upp med lite halvtung skalle på lördagsmorgonen. Men efter ett glas vatten så stod man på fötterna igen!
Åkte och hämtade min bil som stod hemma hos K. Sen åkte vi och käkade pizza. Jag & M :)
Sen bar det av hemåt igen, duschade och svirade om för fest.
H & N var på H's jobb och lagade min bil där emellan också, btw! Jag och N bytte bil under de timmarna, fick känna på hur racer audin gick ;)
Åkte hem till J & P efter de. Vi åkte på någon fest nere på stan. Men där blev jag inte så länge förrän A ringde och sa att han och en kompis skulle gå på krogen och att jag skulle följa med. Så då pallrade jag mig ner till stan. Mötte upp dem hemma hos A. Sen drog vi en krogrunda. Gubbkrogen, The Rock och sen slutligen G3.

Hade det riktigt skoj där också! Mådde alldeles lagomt..Efter de följde jag med A på sibylla för han skulle nattkäka. Sen drog vi en taxi. Han hem till sig och jag ut till Torvalla. För jag skulle ju sova hos M & P. Trodde dem var hemma när jag kom. Men icke de! Halv.8 hade dom kommit hem. haha! Nattmänniskor?! :p

Igår njöt jag av min lediga dag. Eller ja njöt vet jag väl inte om jag gjorde riktigt. Åkte ner och fick hjälp med bilen. LIKE ALWAYS!! Men det var någon säkring och en lampa som hade gått så jag fick lov att byta de.
Sen åkte jag väl mest runt runt tills A sa att jag skulle komma ner och surra en stund. Hängde där nere tills han skulle åka hem! Var väl ungefär vad gårddagen bestod av.
Dagen som varit har bestått av jobb. Har haft ganska fullt upp dessutom! Blää..De där med jobb alltså :S

Nu blir det träning :)

/ Jennifer
Postat av: helena

hihi då tror jag vad jag vill ;)

2009-10-21, 10:19:06 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: