Då var det åter igen..

..Måndag!
Och jag sitter på jobbet för ovanlighetens skull. Men det är faktiskt näst sista dagen för mig nu sen får jag vara ledig en dag!
Dagarna går faktiskt riktigt fort. Är väl bara de att det är så fruktansvärt drygt att jobba. Speciellt när det är som de är på jobbet...

Gick hit lite tidigare idag för att få ha lite lugn och ro innan allting börjar. Sitter och väntar på att kaffet ska bli klart, sen ska jag sätta mig ner och tänka efter om det är någonting som behövs beställas idag. Men knappast!

Jag tror inte att jag har skrivit något om helgen? Eller.. Hmm, jag minns inte! Men den har varit mer än lugn iallafall. Har jobbat och varit hundvakt så det har funnit någonting att göra hela tiden iallafall.
En sen då? På onsdag åker jag till stan och shoppar :) längtar som bara den..

Jobbar till 18.00 idag, sen efter de ska jag pyssla på med lite saker, men vad de får ni inte veta ;)
Nu ska jag gå och dricka kaffe!
Ha det bra!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: