Är helt off..

Känner mig mer död än levande just nu..Ligger i sängen och ska snart dunka skallen i kudden och sova!
Imorse var jag vaken tidigt som bara den. Och för att jävlas lite med dom andra som sov så slog jag på musik och dunkade lite extra högt. Sådär klockan 6 på morgonen! hehe..

Dagen har bestått av 10 timmars arbete. Om inte mer. Gick på passet halv 8, hoppade över lunchen och jobbade till 18. Orkar inte räkna! Imorgon blir det upp lika tidigt igen. Börjar 8 då också, men jag tackarna gudarna över att jag slutar 4 :) Får se om jag ska in till stan då, kanske blir så man ska dra ut eller nått. Annars blir det på lördag, om jag inte ska till Malin. Vi får se hur det går med hennes lilla knodd först!

Blä. Nej usch nu måste jag sova innan jag deckar över datan! VI hörs imorgon..

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: