Äntligen kväll..

Tjoflöjt!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag. Jobbade till ungefär 18 tiden. Sen hade jag tid på verkstan direkt efteråt för att fixa mina extraljus som slutar fungera när dom känner för det. Men nu är dom i funktion. Förmodligen för gott :)
Var tänkt att jag skulle åka hem efter de, men blev kvar ett bra tag. Surrade lite med A, kikade runt lite på internet och så. Sen hängde jag med honom hem och tittade på film, insåg tillslut att jag nog var tvungen att åka hem. Ska ju trots allt upp i morrn och jobba. Ännu en lång dag framför mig, men också den sista dagen! :)

Nu blir det sängen fortast möjligast, lär nog slockna på en gång!
Ni får sova så gott :)

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: