Vinnaren

Godmorgon gott folk!

Nu är man tillbaka på jobbet. Förmodade att jag var så illa tvungen att jobba idag hur jag än skulle må. Är lite tung i huvudet och har ont i kroppen men annars är det bra!
Gårddagen bjöd inte på så mycket. Spelade Texas, och jag vann!! För första gången i mitt liv faktiskt. Lite pengar blev det ju iallfall :)
Jobbar till ungefär 2 idag, sen vet jag inte vad som händer. Har inte hört någonting mer från N & H så jag ska väl inte köra som det verkar..
Får väl sticka ut och springa en stund sen sitta här hemma och ta någon cider med vännerna istället.. Ska försöka vila upp mig så jag inte blir sjukare. Ska ju till M & E på Onsdag, då kan jag ju inte vara sjuk ju!! Låter dumt att jag ska ut och springa när jag håller på att bli sjuk kanske, hehe. Men det brukar oftast bli bättre.. Enligt mig själv!

Är fortfarande arg (?) besviken sen igår. Har fortfarande inte förstått någonting.. Menmen! Egentligen ingenting att haka upp sig på. Ska prata med folket bara så att allting blir utrett!

Nej nu ska jag fortsätta hinka kaffe och jobba lite. Vi hörs så får ni ha det så bra!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: