Tänk att.

Godmorgon världen & självklart världens bästa läsare!

Sitter på jobbet. Tänk om man kunde börja inlägget på ett lite roligare sätt varje morgon! Men inte de..Möjligtvis att jag skulle ta mig upp en halvtimme tidigare varje morgon för att blogga hemifrån! Men de orkar jag aldrig.
Sover så länge som jag bara kan!
Låg till och med kvar i sängen när M ringde i morse.

Igår hörrni, ja tänk jag tog mig ut på en springtur ändå! Sprang ungefär 3 km, och jobbigt var de! Men skönt..
Känner på i kroppen att jag gjorde någon nytta igår.
Får sluta upp med latdagarna och träna varje dag istället!
Magen börjar svälla känns det som. Hade jag inte halkat efter när det började bli mörkt och kallt ute så hade jag ju nästan haft världens superkondition nu ju! Dumma mig..

Fick ett mer eller mindre tråkigt samtal igår också! Ville inte höra, ville inte veta..
Har fortfarande inte förstått hur man kan göra sådär!!
Natten bestod av mer tankar än sömn. Låg vaken till typ halv. 3 och funderade på livets gång. Eller ja, allt mellan himmel och jord man kan ju säga..

Jobbar länge idag. Men de är bra! Sen när jag slutat så blir det hem och byta om till träningskläderna, ge sig ut i de här kassa vädret på en springtur, sen blir det nog lite styrketräning på de också!

Nej ni nu måste jag gå och dricka kaffe!
Ha en bra dag

/ Jennifer
Postat av: Jonna

Du! Nu har jag bokat stugan så nu finns ingen återvändo. Vi har barnvakt och paula och wallin ska med.. :)

2009-11-24, 10:27:00 - URL: http://jonnalundqvist.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: