Samma visa varje gång.

Godmorgon gott folk!

Tillbaka till jobbet ännu en dag. Men nu är det näst sista dan!! Äntligen..

Gick hit lite tidigare idag, eller ja de har jag ju gjort varje dag.. Men hade tänkt att jag skulle gå hit den tiden som står på schemat idag. Bara för att jag skulle få sova lite längre. Men jag hade en massa saker att göra som jag inte orkade göra igår!

Hände inte för mycket igår heller. Jobbade, jobbade jobbade. Åkte hem en sväng innan jag åkte och solade! Sen var det verkstan som väntade. Vet inte om de va nått fel eller eller hur de va. Lät som det var någon slang. Han provkörde, men bara för att inte jag körde så gick den som en klocka!

Sen var det tv hela kvällen tills typ 11, då var det dags att dra sig till sängen och sova. Men somnade som vanligt inte förrän SENT!!
Längtar
som en galning tills på lördag. Då ska jag ut och roa mig.. Jippi! Ska få umgås med underbaringar! :) Men imorgon blir det nog lugnt. Ska försöka vila, sova ut riktigt så jag är taggad som få på lördagskvällen.

Men nu väntar kaffet. De luktar gott :)

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: