säg mig varför det inte finns...

..en "stänga-av-hjärnan-knapp" när man ska sova?!
Kom ju upp så jag tog mig till jobbet iallafall. Får nog bli skärpning för fröken hädanefter, ifall jag ska kunna sova ordentligt på nätterna! Inte vara ute och och ränna till mitt i nätterna!
Men det är väl kanske inte bara där problemet sitter. De är alla dessa tankar som ska snurra så fort man ska sova som stör mig!!
Men det finns bara en lösning, men den lösningen tänker jag då inte använda mig utav!

Mallie Moo ringde och väckte mig i morse, eller väckte och väckte. Hon pratade med mig så jag äntligen kunde ta mig ur sängen, annars hade jag nog legat och snoozat ännu längre!
Dagen består utav samma tråkiga jobb som vanligt.. Jobbar ensam idag tror jag. Ganska skönt ändå, får ganska mycket gjort när man är ensam!
Sitter och väntar på min överlevnads dryck just nu. Kaffet! Är väl de som får en att stå på benen på dagarna..

Nej ni. Nu ska jag gå och dricka kaffe sen börjar jag jobbet.
Ha en bra dag så hörs vi!

/ Jennifer
Postat av: Malin

Haha, ja de är tur du har en morgonpigg host människa som ska ringa coh få upp dig oxå på morgonen. Haha.



FÄRAN!

2009-11-04, 14:54:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: