Prinskorvar och en cider!

Ja jag börjar ju faktiskt att undra. Detta inlägg kommer att ta tusen år för mig att skriva känner jag på mig!
Jennifer "smidigast i världen" Granlöf har ramlat... PÅ HANDEN!! Hur lyckas jag med allting egentligen?! Tyckte det var nog att jag ska gå runt och ha ont i nacken, huvudet och allt sånt. Men nej då, det räckte tydligen inte! En halvt bruten hand också vettja!

Nu sitter jag med ett bandage runt min stackars hand, lite ont gör det. Som tur är så blev det ju inte brutet :) Förmodligen en stukning, om det inte är min gamla spricka efter åkturen i rampen som fått sig en smäll.. Blir skoj att jobba med en hand på måndag, när man ska jobba ensam dessutom. Vi får se hur det går!

Blev en lugn kväll i övrigt. Kunde ju inte göra så himla mycket heller! Spelade poker, men denna gång förlorade jag! Gjorde kväll ganska tidigt också. Slog på en film och tog min en cider sen kände jag hur John Blund började närma sig så då kröp jag till sängs. Och här ligger jag nu! Så nu ska jag och mina prinskorvar till fingrar vila lite!
Natti Natti

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: