Nyår är planerad!

Jaha då fick man nyss veta att stugan är bokad inför nyår! Åh va skönt de känns :D Vi drar alltså till Åkersjön (humm) va de dit vi skulle? :P
Aja skit samma, vi ska iallafall åka bort över nyår.
De kommer nog bli perfekt de där!

Sitter och väntar på den jäkla varubilen som fortfarande inte har kommit. Den skulle komma vid 10, men ringer mig vid halv.11 och säger att den sitter fast på vägen pågrund utav halkan..Happ, tänkte att de kanske dröjer en timme innan han kommer. Men nu har de gått snart 2 timmar, ska de ta sån tid för en sandbil att ta sig dit där varubilen satt fast.. Knepigt!
Men har snart lunch så då ska jag banne mig inte sitta här och hålla på med några varor. Då ska jag rymma från jobbet!

Har suttit och gjort ett nytt schema för December också, ser ganska bra ut :) Jag blir då nöjd, om det nu accepteras av dom andra.. De är ganska bra när man får göra schemat själv ;)

Nej ni, nu är det bäst jag fortsätter dricka kaffe!

/ Jennifer
Postat av: helena

haha, åkersjön?! aja hoppas ni får skoj iaf ;)

ja dom aknske menar de.. men varför?? aja ska väl inte fördjupa mig i de å bli arg å förvirrad för jag inte fattar vad som e så vackert..

2009-11-24, 13:58:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: