Nu har helgen sprungit förbi också.

Jag tycker det är rätt sjukt hur dagarna kan gå så fort.
Man hinner inte göra någonting känns det som!

Men nu är iallafall helgen över. Har haft en toppenhelg tillsammans med vänner!
På fredagen blev det lite lugnare, tog någon cider med mamma sen var det dags att skalla kudden!
Igår åkte jag till Hammarn, hade bestämt med M i evigheter att jag skulle komma och hälsa på, äta middag och uimgås en hel dag. Igår blev det av!
M, D, N och Z och såklart E & N :)
Kom dit vid 12 tiden tror jag, gick ut och gick en stund, handlade inför kvällen m.m. sen gick vi inte och fikade, väntar på att E skulle vakna men de gjorde han ju inte så vi gick hem till Malin tillslut och började med middagen. Eller jag var mer barnvakt än kock! Jätte god mat blev det iallafall!!
Sen bjöds det på tv, snacks och cola. Man kände sig nästan som 10 år igen, när det var fredagsmys och man fick dricka läsk, så fick man en varsin skål med snacks! Tur att mamma M kan ;)

Satte oss och spelade spel efter en stund, jag förlorade mest som vanligt. Dålig som man är! Men de jag är glad över är att jag fick en hel dag/kväll att umgås med er!! Det är verkligen inte varje dag, men när det väl kommer till den dagen vi ses så kan vi minnas varje dag som gått. Eller hur?:) STORT TACK till er som var med igår <3

Idag ska jag tvätta bilen..Åh tänk om den bara kunde hålla sig ren från att man tvättat den. Hehe, A tvättade den i torsdags, nu ser den ut som en lerhög! Bäst för mig att jag tar på mig kläder och går ut & tvättar den. Ha det så bra så hörs vi!

 

/ Jennifer

Postat av: Anna

It's no surplaaaajs!

2009-11-01, 21:23:38 -
Postat av: Diana

Varsogod trolle :) Måste hända fler gånger, men jämna mellan rull nu?. Tack själv go jänta!

2009-11-02, 21:52:17 - URL: http://diaaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: