Nu är det slut..

Godmorgon, gomiddag, gokväll.

De ligger väl där emellan någonstans. Vaknade för ungefär en timme sen. Ganska skönt att få sova riktigt länge för en gångs skull.
Skulle ju egentligen sova över hos M med henne och D i natt men det slutade med att jag åkte hem istället.
Dagen har nog inte mycket att bjuda på tror jag.
Sitter och tittar ut när det snöar.... Tråkigt! Men OK de är väl bra att det kommer snö innan advent.

L ringde för en stund sen och frågade om jag skulle följa med ut och rida ikväll. Om jag orkar åka ner till Ramsele så ska jag väl göra de, men så som vägen ser ut dit så känns det inte så lockande!

Men dopet igår då? Ja de va jätte fint. Lillen var så snäll så, sa inte ett ljud  Så duktig så :)
Imorgon är det måndag igen.. Nämner inga ord för den dagen! Början på en ny arbetsvecka = Början på en ny skitvecka!
Händer nog inte allt för mycket under veckan heller. Ska försöka ta mig i kragen och komma ut på träning iallafall 4 dagar, sen kan jag väl ligga hemma de andra dagarna, för nu är de slut på alla dumheter. Som att vara borta till mitt i nätterna...
Åh!! Nu blev jag akut kaffesugen så nu ska jag gå och dricka en kopp!

Ha de bra
/ Jennifer

Postat av: Anonym

BRA!!!!! Dumheter skall inte finnas med!!!! BRA

2009-11-22, 20:56:44 -
Postat av: helena

haha, kom inte å säg att de bara e jag som e nyfiken:P ska köpa en byrå å hatthylla å grejer.. och julklappar :)

2009-11-23, 07:22:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: