Nu är det gjort!

Hejsan!

Kom precis hem från en otroligt underbar ansiktsbehandling! Iiish så skönt det var.. Fast dock inte lika skönt när hon klämde i ansiktet, men allt de övriga. Eller jaa....vaxningen var väl kanske inte heller allt för härlig, men nu är det gjort! :) Känner mig 10 kg lättare! hehe..

Dagen består nog inte av mycket. Är ju ledig hela dagen! Kanske ska ta och göra någon nytta med bilen. Typ städa den eller nått!
Skulle nog behövas, men det känns så meningslöst när det är geggigt ute. Den blir ju skitig lika fort igen!
Tror jag har lite planer för kvällen iallafall, vem vet ;) känner på mig att det kommer hända någonting!

Nej nu ska jag springa och göra någon nytta!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: