Nej nu tar vi oss en blund..

Äntligen så är det helg!
De firar vi med en cider tycker jag..Dagen har flytit på ganska bra! Ingenting har ju gått snett iallafall!
Måste ha en ganska tråkig kväll ikväll. Måste tvätta!
Men så är de när man ska ha rena kläder innan man åker bort.
Imorgon åker jag äntligen till Östersund. Går ut och roar mig med goa vänner imorgon kväll, sen får vi se om jag stannar över tills på måndag. Hade tänkt ta mig tid att julhandla på måndag när jag är ledig, för sen lär jag nog inte hinna de eftersom jag jobbar varje dag utom de dagar då alla affärer är stängda!

Nej nu ska jag vrida i gång julmusiken, plocka ihop tvätten och ringa till A. Varför får jag ett sms där det står Svall 290 km för???! Kan de vara så att hon är påväg hit till mig?! :D Då blir jag glad..Fast synd är väl att jag åker härifrån imorgon, så om de nu är så att hon kommer så hinner ja nog bara träffa henne en sväng imorgon :/

Men ni får ha en trevlig kväll så hörs vi nog på måndag när jag kommer hem igen!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: