nattinlägg.

Hej!

Måste bara skriva lite.. Måste ha någonting annat att tänka på! Tusen frågor & miljarder tankar. De är ungefär vad som befinner sig i skallen på mig just nu..Vaarför???
Äsch. Kvällen har iallafall bestått av samma sak som vanligt! Eller ja först var jag hos E och fick lön, satt fint i pluskan de.. Sen traskade jag hem till A, kom hem därifrån nyss. Tittade på jägarna, fastän jag tycker att det är en psykiskt störd film!
Vet inte om jag är inne i någon slags mysko period, tårarna sitter i halsen på mig. Är arg men ändå inte!  

Äh, meningslöst inlägg! Jag går och lägger mig istället. Godnatt

/ Jennifer

Undra hur livet ser ut om 5 dagar.
Postat av: Anna

HJÄRTAT!!!! Håll ut! Torsdagen kommer!

2009-11-04, 13:21:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: