Man blir aldrig förvånad!

Hejsan hopp!

Tandläkarbesöket gick bra! Dom sa att jag hade så fina tänder ;) Nöjd med de! Men jag fick ändå en ny tid den 1a December. Dom lyckades hitta en liten skada i emaljen! Konstigt att dom aldrig märkt de tidigare, för de har minsann jag!

En sen då. Kvällen har varit riktigt lugn. Sov ju några timmar när jag kom hem, var helt död! Sen åkte jag ner och solade hos familjen R. Var faktiskt skönt att få göra de, fick ju lite färg på kroppen! Nu slipper jag se ut som ett lik. Gosade med kissekatten och tittade på tv en stund sen var jag tvungen att dra mig hemåt för en dusch!
Hade ju tänkt mig en helt annorlunda kväll, men det blir ju aldrig som man tänkt sig! Man blir då aldrig förvånad heller.. Man bör väl vara van vid det här laget?!
Imorgon blir det jobb igen. Tors, fre. Sen är jag ledig! UNDERBART!!
J frågade ju om vi skulle åka till Svall i helgen, men mitt konto verkar inte tillåta de :( Är i princip pank.. Har blivit en hel del utgifter den här månaden..
Men pratade med L, så jag ska kanske åka och umgås med henne på lördag! Åka upp till stallet och titta på pållarna! Mina gamla gosisar :)

Nej ni. Nu blir det en Ipren och ett täcke, sen är jag redo att sova igen!

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: