Jobbet har kallat..

Godmiddag allihopa!

Nu har jobbet kallat igen efter några dagars ledighet! Har varit skönt att få va ledig, koppla bort och bara vara i sin egna lilla värld.
Igår på min lediga dag så fick jag något ryck! Jag skulle åka iväg någonstans. Bestämde för mig att åka till utrikes! ;) Oh yeah! Men när jag väl kom dit så skulle jag fortsätta. Tänkte att jag kanske kunde hälsa på kusinen min uppe i Strömsund, men när jag kom dit så visste jag inte vart hon bodde! ;-) Dumt att ta reda på de innan?
Väl uppe i Strömsund så ville jag åka till Hoting för att hälsa på min faster, men när jag kört cirka en mil så bestämmer jag mig för att åka till Backe. Men dit hade jag ingen anledning att åka, efter många mil så kom jag fram. Men då sa jag; "nej jag åker till Junsele" höhö, ehm vad jag nu skulle göra där?! Så jag trampade på gasen och fortsatte till Junsele. Åkte igenom där en gång, sen så sa jag att nu åker jag till Ramsele. Men när jag kom till Ramsele så blev jag så trött så då sa jag att, nej nu åker jag hem!
Haha, så såg min dag ut! Hade alltså ingenting annat att göra. Min lilla resa blev på ungefär 26 mil..

Sen på kvällen umgicks jag med A en stund, tittade på Paradise Hotel och Livet i Fagervik. Gav upp runt 22-tiden. Då blev det hem och pang boom ner i sängen. Försov mig i morse, men sånt kan hända ibland :-)
Jobbar till 17:30 idag..Ungefär! Beror väl på hur mycket det är att göra..
Men sånt märks!

Nu ska jag dra
/ Jennifer
Postat av: helena

haha, du får önska dig typ niclas(han har pengarna) Om du varit snäll???

2009-11-18, 07:33:11 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: