Jag har svårt att inse!

Jaa jag har faktiskt ganska svårt och inse att det snart är jul.. Har inte börjat fundera på några julklappar eller någonting!
Men de är väl dumt att göra de innan man fått lön kanske ;)
Efter löning så blir det väl en runda på stan så man gör bort de där. Man ser bara pengarna försvinna på kontot!

Dagen består som vanligt utav jobb. Är ensam idag, ganska skönt faktiskt! Jag trivs med att va ensam ibland.
Men är så grymt trött så jag skulle kunna ligga hemma i sängen hela dagen. Det dröjde länge innan ja ens tänkte tanken på att kliva upp ur sängen i morse. Försov mig lite grann.. Ops! Får inte bli någon vana de där..
Kanske ska börja sköta mig på kvällarna, gå och lägga mig i tid.
Va andra tider när man gick i skolan, då fick man nästintill stryk varje morgon om man inte orkade gå upp i tid, eller om man hade försovit sig. Malin var alltid i farten hon! Tänkte på henne i morse, att "tänk om Malin kunde bli lika förbannad nu som när jag gick i skolan" haha..
Men de är ju andra tider nu..

Igår var det en lååååång dag. Den tog aldrig slut, helt ärligt. Jobbade till 17:30 sen åkte jag raka vägen hem och duschade, käkade middag och kikade igenom posten. Sen åkte jag till mamma på jobbet och drack kaffe med henne, pratade med tanterna och så ;) Sen umgicks jag med A hela övriga kvällen. Var iofs helt död. Somnade när vi kikade på nån film, va väl hemma runt 12 i natt. Usch! Ska börja sköta mig så jag inte är såhär trött som jag är idag!!

Men nu ska det fortsättas att jobba, vi hörs!

/ Jennifer

It's a sad situation!
Postat av: helena

du får skriva en önskelista till niclas.. ;) så får vi se om du ha varit snäll ;)

2009-11-18, 10:27:21 -
Postat av: helena

hahaha, jag fick en utebelysning av henke, nu vart fan han hade tänkt jag skulle ha den, inte direkt så jag hade nått uteplats när jag bodde i källarn!! dom hade hjälpt varann att handla på Rusta förövrigt!! men jag lovar att jag ska försöka få niclas att köpa på nått annat ställe i år,) typ öb eller nått.. ;)

2009-11-18, 11:08:14 -
Postat av: helena

haha, de e inte lätt.. men han säger ju att han ger iaf bort bra och nödvändiga saker?! haha jaa ÖB is the shit ;) Joo de e ju tanken som räknas men när man öppnar ett paket med en ljusslinga i undrar man va tanken va!!! ;)

2009-11-18, 18:03:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: