I need you!

Tjollahopp! Nyss hemkommen från yttligare en filmkväll hos A. Såg på ehm..ja va den nu hette. Mitt minne är inte de bästa! Eller jo, bra men kort! Fast filmen var ju bra :)
Och idag ni.. Idag har jag varit kock!! Fast enligt mig själv så blev det misslyckat, men A tyckte det var gott. Sen om han ljög är ju en fråga, haha. Stackarn vågade väl inte säga någonting annat, men det märks väl om människan blir sjuk över natten. Men Pasta carbonara fick det bli iallafall..
Nu ligger jag redo för att sova också.. Imorgon ska jag till tandis, sen blir det en svinis-spruta! Usch.. M berättade att hon tagit den idag och att hon hade ont i armen.. höhö! Får se, jag kan ha ångrat mig tills i morgon också!

Nej ni, nu ska jag lyssna klart på den bra låten sen ska jag sova.
Godnatt & Sovgott :)



I need you, you're always on my mind.
That's all you left behind, my love will last
eternally......

Need you, like no one else before
You're all that I adore, my love will last
eternally.... I need you......

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: