Godmorgon Godmorgon!

Hejssvejs!

Sitter åter igen med mitt kaffe på jobbet. Fick lov att ringa M för lite hjälp! Inte lätt att veta allt inte ;)
Gårddagen var mig den segaste dagen på hela året tror ja. Timmarna gick så otroligt sakta, till och med efter jobbet!!
Såklart så skulle det strula med räkningen, men jag gav upp. Insåg vad felet var..

Kvällen bjöd på Johan Falk - De fredlösa, hos A. Blev dock en tidig kväll, tror både han och jag höll på att somna i slutet..
Höll på att försova mig i morse trots att jag somnade innan 11. Vaknade i världens panik tjugo över 8. Oh, längtar tills ikväll.. Jobbar nämligen min sista dag innan jag går på en ledig dag :) Fast den lediga dagen kommer bestå utav tandläkarbesök och vaccination mot svinis!!

Nej nu ska jag börja jobba!
Ha det så bra

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: