En dag som jag helst inte vill...

..ta med mig i graven!
Nej usch. De här har varit den absolut sämsta dagen på hela året tror jag. De fattades bara att jag skulle tappa skivstången i huvudet och krossa skallen eller att jag skulle krocka med någon. Tur att de inte är så mycket trafik här ;)
Har varit på dåligt humör hela dagen. Men de kanske inte är så konstigt när man fått stått och tagit emot skit hela dagen!
Men nu har jag varnat att, en gång till och jag säger upp mig!
Jag vägrar stå och ta emot massa skit från någon som inte ens ska bossa över mig.
Det är jag som har ansvaret, ska varför? Fast de är väl just de. Jag är ung och dum i huvudet?!

Men nu när jag tränat och solat så är jag på ett strålande humör igen! Eller ja nästan iallafall.. De är mycket bättre nu än vad de varit.
Nu är det bara duschen som fattas sen kan jag vara nöjd.

Imorgon är det ÄNTLIGEN sista dagen innan helg!! Och på lördag vet ni vad som händer, eller hur Z & M?:D
Men nu ska jag höja volymen på julmusiken, titta på min julstjärna i fönstret en snabbis och försöka intala mig själv att det faktiskt snart är jul. Sen ska jag kliva in i duschen och göra mig redo för sängen!

Ha det så bra
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: