Dumt att behöva lida över en värdelös.......

Gokväll & hej på er allihopa!

Nu är jag hemma igen. Spenderade ju en dag/kväll i Östersund i helgen. Passade på att åka hemifrån när jag var ledig. Orkar inte bara sitta hemma hela tiden!
Men kvällen blev väl inte riktigt som man tänkt sig! Hade ju kunnat vara roligare.
Tror nästan att jag har förträngt allting som hände. Men såklart så ska man ju behöva må dåligt idag ändå, må dåligt för en värdelös kväll..

För tillfället så halvsover jag. Så bli nu inte förvånad om det är konstigt skrivet i detta inlägg!
Ska snart bädda ner mig med täcket och kudden. Slå på den 4e Johan Falk och sen ska jag sova hela natten och enda tills på tisdag.
Är ledig i morgon så då ska jag försöka sova lite längre. Inte för att de kommer funka! Weeeell..

Nej ni. Hade som ingenting mer att berätta om min helg! De hände ju som sagt inte så mycket.. Men om 2 helger så jäklar blir de party med några av bruttorna från gymnasiet!!

 / Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: