Det är av ren jävla nyfikenhet!!!!

Ursäkta men jag måste få skriva av mig lite!!

Jag är så förbannad på folk som verkligen inte verkar ha ett eget och bra liv... Att folk ska behöva spela ärlig och trogen är nog det värsta.. Av ren nyfikenhet sitta och lyssna på när någon annan ANTAGLIGEN i förtroende till den personen berättar om tex; sina problem med livet. Ska man verkligen behöva gå runt och vara rädd att saker och ting kommer ut?! Det är så fruktansvärt omoget av människor att sticka vidare med en annan människas liv och sprida ut de till andra!!
Ta förfan och tänk efter en gång till vad det är ni håller på med.. Va inte så jävla nyfiken hädanefter om det bara är för att ni ska kunna snacka vidare sen eller för att ni bara inte har något eget jävla liv och vill veta så mycket om oss andra istället...

Förlåt men jag var arg =)
Postat av: sandra

eeeey, whats up girl? <3

2009-11-15, 23:08:57 - URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: