De e tiiiiiiisdaaaag..

Godmorgon gott folk!

Nu är jag tillbaka till jobbet igen efter några dagars ledighet! Har varit skönt men samtidigt ganska tråkigt. Finns som inte så mycket att göra när man är ledig nämligen!

Jag berättade ju för er om min ansiktsbehandling + vaxning igår. Är jätte nöjd! Ögonbrynen blev som nya :) Och de andra också..
Kvällen bestod av samma sak som alla andra kvällar på vardagarna. Umgicks med A, kikade på film och pratade om allt möjligt! Men det är ju skoj att ha någon som man kan umgås med istället för att sitta ensam hemma och häcka ;)

Jobb hela långa dagen idag. Får se hur jag ska orka detta. Kom hem strax före 1 i natt och har sovit som en kossa inatt. Haft ont i magen och legat vaken och tänkt fram & tillbaka. Aja, uppdaterar nog mer i morgon ska jag tro. Blir nog upptagen hela dagen och kvällen. Ska försöka ta ett samtal med Anna ikväll också för It's no surprise! Vi måste praaata. Höhö!

Ha en bra dag allihopa!

/ Jennifer
Postat av: Anna

oh yes we do!!!!!!! <3 <3

2009-11-03, 22:33:33 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: