Dagen D!

D får nog stå för död! För det är nog hur man kan beskriva mig på bästa sätt just nu.
Har städat, renbäddat och duschat så nu mår jag riktigt gott :)
Tänt ljus, bäddat ner mig/oss i sängen och slagit på veckans favorit. Höhö. En låt som jag lyssnat på hela dagarna i princip sen i måndags. Kan inte sluta lyssna på den heller! Elton John - sorry seems to be the hardest word.

Var och solade en stund ikväll också. Börjar få lite färg nu! Kan behövas såhär i vintertid när man ser ett som en sjuk jävel!
Jonna har förresten skickat bilder på stugan som vi pratar om att hyra över nyår! Skulle vara helt perfekt om det blev som vi vill :) Helt underbart att få åka på ett "nytt" ställe i år. Har liksom varit på dom tråkigaste ställena i princip varje år. De har alltid varit värdelöst på nyårsafton! Men i år ska de bli bäst!!!

Imorgon jobbar jag sista dagen också, sen har jag helg! Underbart. Det blir nästan en hel helg tillsammans med nära & kära! :) Åker på dop på lördag (börjar bli bråttom med klädseln nu), sen blev det middagsbjudning till och med! De här ska bli spännande! Olle? Är de på middagen man ska ha sånt där bordsskick för att inte distrahera storsan? haha.. skämt åsido ;)

Nej ni gott folk!
Nu ska man ta och sova.
Natti natti
/ Jennifer



Postat av: helena

haha, ja och vad händer där då?

2009-11-20, 14:23:01 -
Postat av: Helena

Ja om du flyr fältet lär det ju inte va så kul där i helgen..

2009-11-20, 16:04:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: