dag 3 av 5

Hej hopp!

Är på jobbet nu igen. Dricker mitt kaffe i vanlig ordning! Måste börja dagen perfekt för att jag ska kunna vara på bra humör! Man måste ju vara trevlig hela tiden i mitt yrke :P
Morgonen bjöd på barnsång och träningsvärk.
M ringer och "väcker" mig, direkt när jag trycker på svara-knappen så hör jag "hej lilla mus, va gör du för bus, jo jag gör ett mag pip, mag pip" huuuuuaaa.. Fan för å vakna till något sånt :P
Igår var jag iväg och stryketränade! Underbart.. Men kan faktiskt erkänna att de va riktigt jobbigt. De känns i kroppen idag att jag gjorde någonting igår!
Tänkte ta mig ut och springa också men så ringde E och frågade om jag kunde vara kattvakt, så då bestämde jag mig för att sola istället :) Måste förbättra "brännan" lite inför jul/nyår.

Den här dagen har nog inte så mycket att bjuda på den heller. Som alla andra dagar den här veckan!
Ska iväg och träna ikväll, sen blir det nog solning också. Måste passa på när jag väl får!
Man kanske ska dra med sig sin kloka hjärna till böckerna ikväll?? Kanske läsa klart Stella & Sebastian som jag började på i höstas någon gång men som jag aldrig läst klart. Jag har ju ett 20-tal böcker som jag lånat av E som jag ska läsa.
Konstigt att de där "freaket" (jag själv) tappade suget. I somras var man ju värsta nörden. Läste ut en bok på två dagar. De har aldrig hänt förut! haha..

Nej ni, en påtår innan öppning sitter nog inte fel!
Men ni får ha en bra dag.

/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: