Då var det dags igen!

Godmorgon alla pinglor!

Nu var det dags att slå upp portarna igen. Är tillbaka på jobbet efter en ledig helg! Underbart att vara ledig varje helg..
Men nu har jag den här dryga veckan framför mig istället. Mån-Fre. Hehe egentligen är de ju inte så drygt. Som en helt vanlig arbetsvecka. Men jag har blivit bortskämd med min lediga dag mitt i veckan!

Sitter och sörplar i mig mitt kaffe för tillfället. Försöker hitta någon ro i kroppen innan det är dags för jobb!
Har iofs jobbat en timme redan, men brukar ta en paus ;)
Ikväll ska jag ut och springa!! Fastän det är världens äckligaste väder så ska jag ge mig ut. Ska försöka komma iväg och styrketräna också. Skönt :)

Har väl inte så mycket att säga nu faktiskt! Ska ta och dra i mig kaffet och sen öppna portarna.
Ha en bra dag

/ Jennifer
Postat av: helena

ja jag fattar inte varför de ska va så roligt?! men man blir så glad när man får handla ;)

men den här gången e de väl mest bara bra saker som ska införskaffas.. ska försöka å inte köpa varannan julklapp till mig som tidigare år ;)

2009-11-23, 10:20:30 -
Postat av: helena

säg inte de.. jag tror bara att man blir så blind här hemma, tror att saker inte finns men i själva verket vet man inte vart man ska hitta dom.. men haka på då?! haha, i alla år har jag köpt varannan till mig själv så dom jag har köpt sist till har inte varit lika dyr som dom första ;) man kan ju som hitta sig nån tröja å lite annat smått å gott som man bara vill ha på en gång :)

2009-11-23, 13:51:43 -
Postat av: helena

hade varit skoj att åkt på lördag men börjar jobba 18.. annars blir det nästa vecka på söndag. Om niclas ska med, annars kan jag åka nån veckodag oxå.. är inte så mycket planerat mer än att jag ska dit på ett eller annat sätt rätt snart!! :)

2009-11-23, 15:26:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: