Att man ska behöva bli förbannad..

Gokväll..

Mår bättre nu än vad jag gjorde i eftermiddag. Var väl mest ilskan som gjorde att jag åkte hem! Men huvudet bankade, var kallsvettig och skakis så Marlene var snäll och jobbade åt mig de sista timmarna på eftermiddagen!
Gick hem och la mig i sängen några timmar, tittade på de 2 första filmerna med Johan Falk. Riktigt bra filmer!

De är ju så man ska behöva bli förbannad på arbetet. Fick ett samtal idag på lunchen, är tacksam över att jag fick veta hur det låg till! Men att två VUXNA människor inte ska kunna beté sig de är för mig helt oacceptabelt. De värsta jag vet är när folk ska stå och snacka bakom ryggen på en. Har ni någonting att säga mig hädanefter så säg de direkt till mig så jag ska slippa höra det i omvägar!!!!
Men tycker dom att det är lämpligt så vet dom ganska snart att jag inte tänker jobba kvar. Är väl inte meningen att man ska gå och känna sig otrygg på en arbetsplats??! USCH..

Nej ni över till någonting lite roligare kanske..Min kusin, K ringde för någon timme sedan och berättade att han, J och P kommer upp ikväll så jag ska nog åka och umgås med dom en stund, sen blir det nog sängen för imorgon blir det ju som sagt var jobb igen. Får se om det blir någon Vemdalen imorgon, har ju i princip, nästan...lovat N & H att jag ska köra åt dom. Men det beror alldeles på hur jag mår i morgon!

Men nu ska jag gå och se mig i spegeln, bättra på sminket och ringa ett litet samtal för att höra hur "den" mår :) Hörs i morgon!

/ Jennifer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: