Är det svinis som lurar där bakom?

Börjar på  undra om det är svinis "nöffnöff" som håller på att krypa sig fram till mig. Har ont i hela kroppen, till och med i fingrarna. Då är det illa!
Känner inte av någonting annat. lite trött, frusen och blank i ögonen bara, men annars ingen fara! Får väl bara hålla tummarna att det är en vanlig influensa och inte en svinis. Om jag nu är så illa tvungen att bli sjuk! vore ju taskigt om jag smittar alla kunderna med nöffnöff-sjukan!

Allting suger verkligen idag. Telefonen ringer stup i ett, kunder kommer, kunder går, kunder ska ha och kunder ska inte ha. Kunder klagar och kunder skrattar! Jag blir vansinnig.. Vill bara krypa under täcket resten av den här veckan.
Det blir nog bättre om några dagar när jag hunnit landa riktigt ordentligt. Det är ju jag som fått ta allt ansvar för beställningar och sånt nu. Undra hur mycket kritik jag kommer få? Men förmodligen så blir jag nog inte kvar här längre än till jul. Kommer inte orka med de här jobbet längre!
Är ju bara 1½ timme kvar nu sen är det dags att stänga iallafall. Sen lär det dröja minst 30 min till innan jag kan gå härifrån. Låt oss säga att jag får gå hem klockan 18. Då ska jag springa hem och stoppa i mig massa ipren, sen lär jag väl ska kika på film med A ikväll också! Orkar nog inte så mycket annat. Ligga i soffan hela kvällen och uggla till en film är nog allt jag vill..

Nej nu ska jag fortsätta knappa på beställningarna! Tog bara en liten kort paus.
Ha det bra!
/ Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: