Veterinären & Sjukdomar.

Hejsan hallå..

Nu är man tillbaka hos mamma och pappa igen. Har gått och blivit jätte förkyld, lagomt innan studenten och allt!
Kom hit för en stund sen, gick ut till min käraste Smulan och tittade hur hon mådde. Hon är ännu sämre nu än vad hon var i måndags, så jag gick in och ringde veterinären direkt, så i morgon åker jag iväg med henne så hon får lämna allt lidande :(.. Tårar kommer forsa, gråter när jag tänker på det! En vän som man haft i 8 år är inte lätt att bara lämna..

Får se hur länge jag är sjuk, men förmodligen så blir jag hemma hela denna vecka & då får jag banne mig ligga i med pluggandet..Inget slarv, nu är det inte länge kvar tills allting ska vara inlämnat. IIH!

Nej nu ska jag laga mat innan mamma kommer hem, som inte ens vet att jag är här ;)

 / Jennifer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: