tillbaka

Hejsan!

Nu är man tillbaka till skolan igen efter en helg uppe hos mamma & pappa. Fick lov att åka dit i sista sekund på fredagen då det krisade sig med vissa saker.
Har umgåtts med Jossan mest hela helgen, i Lördags var jag chaufför till henne, vi åkte upp till Junsele hem till Skogge och Mirijam, spelade poker och drack grogg. Eller jag var ju nykter, drack vatten istället.

Idag har vi varit ute på Andersön med klassen och fotograferat, fick väl en hel del fina kort. Kallt var det men jag överlevde och nu är jag här igen.. Suttit med samhällskunskapen i flera timmar nu, blir galen på det där! Orkar verkligen inte anstränga mig i 10 minuter till, det är så segt! Skriver om ett politiskt parti. JIPPI! inte..

Men snart slutar jag och då åker jag ut till Torvalla och umgås med Jonna sen ska vi åka på äventyr, hehe kärring kväll kallas det :p
Men jag hoppas jag kommer tillbaka en näve rikare..
Nej nu får det blir slut på det här.. orkar inte skriva mer, jag går hem!

/ Jennifer

 Jag ute på Andersön idag, satt och frös på en sten nere vid vattnet ;p
Postat av: Mamma Jessica

Kul Jennifer, kul.. Lustig du ;D

2009-05-13, 16:16:59 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: