Tillbaka i Norr

Godmorgon!

Okej en positiv grej är väl att solen skiner iallafall, men sen var det bara dåligt! Eller ja okej, kikade nyss på inlämningsmappen på Fronter, ett MVG woho!
Sitter i skolan nu också, var nära att jag inte skulle gå hit i morse men när jag fick veta att det var en obligatorisk lektion så flög jag upp ur sängen...

Är lite halvseg, men det går väl över..
Är väl mest för att jag är tillbaka här uppe, önskar bara att veckorna kan gå fort nu så jag får åka tillbaka ner igen!
Well, man kanske ska börja jobba nu. Har bara en rest uppgift kvar sen är jag klar i det här ämnet..

/ Jennifer
Postat av: Mamma Jessica

Kul med MVG :D Du om någon behöver ju lite bra nyheter tycker jag :D Puss!

2009-05-12, 10:02:26 - URL: http://mammajessica.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: