Till att börja med..

Tjosan ballosan..

Nu har jag precis ätit, mamma hade gjort paj, jätte gott faktiskt. Så nu är jag mätt och belåten ett par timmar.
Idag har jag jobbat, duktig nog! Alla andra har legat hemma och degat! ;)

Kvällen består nog inte av så himla mycket, har så konstigt ont i huvudet så jag funderar på om jag ska ta alvedon och vila en stund eller om jag ska följa med Jossan och titta på när hon ska fiska. Hmm, återstår att se. Vilket lockar mest liksom :p

I morgon händer väl inte heller allt för mycket, men sen dagen efter i morgon så åker jag äntligen iväg! Booort.. Eller, haha ja inte så otroligt långt bort men jag får ju komma iväg en stund iallafall. Då beger jag mig till Sollefteå :) Najs!
Synd bara att Carro ska ut i morgon och inte på lördag när jag kommer dit :/ De sög ju.. hade också velat gått ut på krogen i morgon! Men jag kanske bör hålla mig lugn ett tag till, jag ska ju trots allt få festa loss ganska rejält från och med måndag :)

Nej nu ska jag bege mig!

/ Jennifer
Postat av: Mamma Jessica

men ditt jävla arsle.. följ med till stan istället =)

2009-05-22, 11:19:20 - URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: